ייעוץ עסקי לחברות נדל"ן
בין אם אתם מנהלים חברת ייזום בניה, או משרד אדריכלים, חברת הנדסת בינין, חברת ייעוץ, חברת פיקוח בניה, או קבלן ביצוע, או חברה מהספקת חומרי גמר – כמנהלי החברה אתם מומחים בתחום המקצועי שלכם, אך כמובילי חברה בענף הנדל"ן אתם חייבים מקצוענות גם בניהול כדי לעמוד בכל האתגרים הניהוליים העומדים בפניכם: שיווק, מכירות, פיתוח עסקי, זיהוי לקוחות המטרה שלכם, התאמת המוצרים והשירותים שלכם לצורכי הלקוחות, תמחור נכון, יצירת מיצוב ובידול המתאימים ללקוחות החברה, פרסום, הגדלת מכירות, שימור לקוחות, תחרות, התמודדות עם השינויים הדינמיים בשוק, ניהול פיננסי, ניהול תזרים, ניהול העובדים, ניהול יומיומי של העובדים…. ועוד ועוד אתגרים.
כיועצת עסקית אני מסייעת לכם ולצוות מטה החברה לבנות שיטה אפקטיבית לניהול נכון של החברה.
למה אני?
ענף הנדל"ן, התכנון והבניה הינו ענף מורכב, דינאמי, המשתנה בקצב מסחרר.
לקשרים שלכם, לגאוגרפיה ולדמוגרפיה השפעה רבה, חשוב להכיר את כללי הרגולציה מצד גופים רבים, החל ממשרד הבינוי והשיכון, ועדות התכנון והבניה העירוניות, המחוזיות והארצית, הוראות התמ"א, התב"ע, חוקי הבניה, הוראות הבטיחות, איגודים מקצועיים רבים, ויש אפילו צו הרחבה ענפי ייחודי לענף הבניה.
במהלך השנים האחרונות ייעצתי וליוויתי מנהלי חברות רבות בענף הנדל"ן, התכנון והבניה: יזמי בניה, חברות ניהול ופיקוח בניה, קבלני שלד וקבלני גמר, אדריכלי תכנון עירוני, אדריכלי בניה פרטית, אדריכלים המומחים בבניה רוויה ומסחרית, חברות הנדסת בינין, תיעוד שימור, הגשת תב"עות, משרדי עיצוב פנים, חברות גבס, אלומיניום, ברזל, מיזוג אויר ועוד ועוד.
בשנים אלו למדתי לעומק את ענף הבניה והמאפיינים הייחודיים לו, את האילוצים והמורכבות שלו ואת החשיבות של הקשרים האישיים בתחום זה. למדתי את ההשפעה העצומה של הרגולציה על הענף, את מורכבות תהליכי הייזום, התחרות, הרישוי והתכנון. אני מכירה היטב את משמעות הפערים בין התכנון לביצוע מבחינת תקציב, זמן ואיכות, ואת ההשפעה המכרעת של בצ"מ על הרווח והשורה התחתונה בתחום הנדל"ן.
לכן אני מביאה לליווי העסקי של לקוחותי בתחום זה שילוב נדיר בין היכרות מעמיקה של הענף לבין הניסיון והמומחיות העסקית שלי, ונותנת לחברות בתחום זה כלים חיוניים וכן ייעוץ והכוונה מקצועיים המובילים אותם להצלחה, תוך התייחסות למכלול תחומי הפעילות של החברה:
שיווק ומיתוג
המיתוג, המיצוב והבידול של החברה הם כרטיס הביקור וחלון הראווה של החברה במגע הראשון שלה עם לקוחות המטרה שלה: אם אתם מנהלים חברה יזמית – אתם עובדים מול שני קהלי מטרה – גם בעלי הדירות וגם רוכשי הדירות החדשות. אם אתם מנהלים משרד אדריכלים, חברת פיקוח וניהול פרויקטים או קבלן – הלקוחות שלכם הם יזמים, קבלנים ואפילו לקוחות פרטיים. במסגרת עבודתנו המשותפת אני מעמידה לרשותכם את הידע והניסיון הרב שלי בשיווק ובפיתוח עסקי, בוחנים את הגדרת לקוחות המטרה, מגדירים את המגזרים הפוטנציאליים, מנתחים את המאפיינים שלהם ובהתאם – אנו בונים מיצוב ברור למוצרים ולשירותים של החברה, מגדירים בידול תחרותי, יוצרים תוכנית שיווק ופרסום ברורה במגוון ערוצי המדיה המותאמת לצרכי החברה, למטרותיה ולמסגרת התקציב.
התוצאה: לקוחות החברה מבינים במדוייק מה הערך המוסף שהם זוכים לקבל, מה מייחד את המוצרים והשירותים של החברה, החשיפה ללקוחות המטרה גדלה ובזכות זה פונים לחברה שלכם יותר לקוחות.
מוצרים ושירותים
במסגרת הייעוץ והליווי העסקי אנו מגדירים סל מוצרים מגוון העונה למכלול הרחב של צרכי לקוחות המטרה, תוך התייחסות לאילוצים תפעוליים, במטרה להעניק לחברה בידול ברור ומובהק. בנוסף, אנו מתמחרים את המוצרים והשירותים בהתאם לצורכי השוק, לרווחיות תוך התייחסות לתחרות.
התוצאה: החברה מצוידת בפורטפוליו מוצרים ושירותים המוגדרים בברור, הנותנים מענה מדוייק לצורכי לקוחות המטרה, בתמחור המעניק לכם רווח לצד יתרון תחרותי.
מכירות
כל חברה רוצה להגדיל ולמקסם את היקפי המכירות שלה, אבל חשוב שהלקוחות לא ירגישו ש"רודפים" אחריהם. אנו יוצרים תהליך מכירה בו אנשי המכירות אינם "רודפים" אחרי הלקוחות אלא מובילים אותם לקנות את המוצרים והשירותים של החברה בזכות מענה מדוייק לצורך שלהם והבנת התועלת שהם מקבלים.
בזכות הניסיון הרב שלי בהובלת תהליכי מכירה בהצלחה, וההיכרות שלי עם ענף הנדל"ן, אנו בונים תהליכי מכירה יעילים, מכינים יחד כלי מכירה המציגים את המוצרים והשירותים של החברה, את המיתוג, המיצוב והבידול, ובונים כלים לתמחור נכון של כל מוצר ועסקה. אני מלווה את צוות המכירות בעבודה משותפת על שיפור מיומנויות המכירה שלהם ועל העמקת המכירה למקסום נפח כל עסקה.
לצד זה, אני בונה יחד עם מנהלי החברה מודל תגמול ותמרוץ לצוות המכירות המשקף את מטרות החברה ויוצר מוטיבציה גבוהה למקסם את הישגי המכירות.
התוצאה: שיעור ה"סגירה" גדל, ההכנסה הממוצעת מכל עסקה גדלה, הרווחיות משתפרת, הרווח של החברה גדל וצוות המכירות מרגיש שותף להצלחת החברה..