ראיון עם טליה שפירא בתוכנית הנדל"ן של רדיו תל אביב הנותן כלים למנהלי חברות בענף הנדל"ן להתמודדות עם אתגרי חוסר הוודאות הכלכלית
השתתפתי כמנחה אורחת בתוכנית הנדל"ן של רדיו תל אביב, 102FM, לצד עופר פטרסבורג, בה נתתי כלים למנהלי חברות יזמי נדל"ן, קבלני בניה, משרדי אדריכלים ועוד, להתמודדות עם חוסר הוודאות הכלכלית המאפיינת את תקופתינו: אתגרי ניהול תזרים, יצירת סדר ושיטה ארגונית לשיפור שליטת הניהול, וכמובן – יצירת מיצוב, בידול, ומערך שיווק […]
קרא עודראיון עם טליה שפירא בתוכנית הטלוויזיה "עכשיו נדל"ן" בנושא יצירת צמיחה עסקית בשוק במשבר
ראיון עם טליה שפירא בתוכנית הטלוויזיה "עכשיו נדל"ן" בנושא יצירת צמיחה עסקית בשוק במשבר. כבר תקופה ארוכה מורגשת האטה בשוק הנדל"ן ולמעשה כבר הגענו למשבר. איזה כלים את מציעה למנהלים כדי ליצור צמיחה עסקית ולהצליח להתמודד עם המשבר הזה? נכון, אני כבר שנים רבות יועצת עסקית מובילה ומלווה חברות רבות […]
קרא עודראיון בתוכנית הטלוויזיה "עכשיו נדל"ן" – הכלים להצלחה עסקית בשוק בהאטה ובחוסר וודאות
ראיון של טליה שפירא בתוכנית הטלוויזיה "עכשיו נדל"ן" בנושא הכלים להצלחה עסקית להתמודדות עם האטה בשוק ועם חוסר וודאות כלכלית.
קרא עודכמומחית בייעוץ עסקי לחברות נדל"ן, נבחרתי כאחת הנשים המובילות בענף הנדל"ן לשנת 2023
כמומחית לייעוץ עסקי לחברות נדל"ן, נבחרתי כאחת הנשים המובילות בענף הנדל"ן לשנת 2023 על ידי פורטל מגדילים, האתר הישראלי להתחדשות עירונית ולנדל"ן, לרגל יום האשה הבינלאומי. איך התחלת את דרכך בייעוץ עסקי לחברות נדל"ן? במהלך הקריירה שלי צברתי ניסיון מקצועי וניהולי עשיר בייזום, יצירה והקמת תחומי פעילות חדשים: הקמתי וניהלתי […]
קרא עודראיון בתוכנית "עכשיו נדל"ן" – מה מנהלים מצליחים בענף הנדל"ן צריכים לעשות כדי להתמודד עם אתגרי שנת 2023?
המהלכים שמנהלים מצליחים בענף הנדל"ן, בפרט יזמי נדל"ן, ייצטרכו לעשות כדי להתמודד עם אתגרי שנת 2023, הן בתחום השיווק והן בהיערכות הארגונית של החברה שלהם.
קרא עודמעוררת השראה!
נבחרתי כאחד מהמנהלים מעוררי השראה כחלק מנבחרת הישראלים שהשתתפו בפרויקט יום ההשראה הבינלאומי לשנת 2022. זכיתי לכבוד להיבחר כאחד מה- מנהלים מעוררי השראה בספר האנשים מעוררי ההשראה בישראל, שהתפרסם במאי 2022. היכנסו לקריאה נוספת – https://bit.ly/3lMyUga כיועצת עסקית בכירה הנחשבת אשת סודם של מנהלים רבים במשק הישראלי, את עצמך חייבת […]
קרא עודכיועצת עסקית בכירה, נבחרתי כאחת הנשים המובילות בענף הנדל"ן לשנת 2022
כיועצת עסקית בכירה, מומחית לייעוץ עסקי לחברות נדל"ן, נבחרתי כאחת הנשים המובילות בענף הנדל"ן לשנת 2022 על ידי פורטל מגדילים, האתר הישראלי להתחדשות עירונית ולנדל"ן, לרגל יום האשה הבינ"ל בזכות מה את יועצת עסקית בכירה, מומחית בענף הנדל"ן, התכנון והבניה? במשך הרבה שנים הקמתי וניהלתי מחלקות שיווק ופיתוח עסקי בחברות […]
קרא עודהצלחה במכירות – מה עושה אנשי מכירות למוצלחים??
הצלחה במכירות היא קריטית לכל חברה כי על זה נבנות ההכנסות של החברה ופוטנציאל הרווח שלה. פנתה אלי מנהלת השיווק והמכירות של חברה וביקשה הדרכת מכירות לצוות אנשי המכירות שלהם: "הם מאוד משתדלים להצליח, מאמינים במוצרים שלנו, אבל בסוף – קשה לסגור בגלל תחרות מחירים. אנחנו צריכים כלים לשיפור ההצלחה […]
קרא עודנבחרתי כאחת הנשים המובילות בענף הנדל"ן לשנת 2021
ראיון עם טליה שפירא לרגל בחירתה כאחת הנשים המובילות בענף הנדל"ן לשנת 2021
קרא עודעבודה מהבית במודל עבודה היברידי – המציאות החדשה!
מודל העבודה ההיברידי, המשלב בין עבודה במשרד לבין עבודה מהבית כבר כאן, ויישאר כאן. למודל זה יתרונות רבים אך על מעסיקים להיערך בהתאם כדי ליהנות מיתרונות אלו, לשמור על רמת פיריון גבוהה לאורך זמן ולהטמיעו בארגון בהצלחה.
קרא עודבנית תוכנית עבודה שנתית
שנת 2021 בפתח – זה הזמן לבנות תוכנית עבודה שנתית. למרות חוסר הוודאות שאפיין את שנת 2020, כל הנהלת חברה, בכל תחום ובכל גודל חייבת לבחור בבנית תוכנית עבודה שנתית לקראת השנה החדשה. אפשר לכלול כמה תרחישים עם תוכנית לכל תרחיש, אבל אסור לוותר על בנית תוכנית עבודה שנתית.
קרא עודנהלים? תעזבי אותי מזה! או – 7 כללים לבנית נהלים נכונה
נהלים? תעזבי אותי מזה! או – 7 כללים לבנית נהלים נכונה פעמים רבות אני נפגשת עם מנהלי חברות שהאתגר שלהם הוא פשוט לעשות סדר בחברה ולעצור לרגע לטובת בנית נהלים. ההנהלה מודה: מה שמגביל אותנו להמשיך לצמוח זה פשוט לעשות סדר ולבסס עבודה שיטתית בחברה, אנחנו מכבים שריפות כל היום. […]
קרא עודעל ההבדל בין הוצאה להשקעה, או – תכנון השקעות עסקיות בחוכמה
על ההבדל בין הוצאה להשקעה, או – תכנון השקעות עסקיות בחוכמה בחייה של כל חברה נדרשות השקעות, במיוחד בתחילת דרכה. חשוב להבין את ההבדל בין הוצאה להשקעה ואיך לעשות נכון תכנון השקעות עסקיות כך שהן יישאו פירות ולא יתגלו כהוצאה מיותרת. אתחיל בהמחשת ההבדל בין הוצאה להשקעה באמצעות בדיחה😃: בחור […]
קרא עודהדילמה של הקבלנים – לא להפסיד בעסקה ולא להפסיד את העסקה למתחרים!
הדילמה של הקבלנים – לא להפסיד בעסקה ולא להפסיד את העסקה למתחרים! ההוצאה הכי גדולה במרבית הפרויקטים היא על עבודת קבלן הביצוע. ובכל זאת, כאשר קבלן הביצוע מתמחר את ההצעה שלו לפרויקט, הוא מבצע את התמחור עצמאית, ומגיש הצעה, ולא תמיד מדובר בתמחור רווחי. שלא כמו דו"ח אפס שמכין היזם, […]
קרא עודכללים לניהול זמן יעיל
כללים לניהול זמן יעיל הרבה מנהלי חברות נדל"ן מעלים קושי בניהול זמן ביעילות, ומרגישים שהם לא אפקטיביים. ⏰ מה עושים כדי להספיק הכל? ⏰ מה הסוד לייצר עוד זמן ביום שלכם? ⏰ איך זה קשור לפארטו? ⏰ מה הסוד לניהול זמן נכון ביומן שלכם? על נושא ניהול זמן אפקטיבי – בראיון הבא ששודר […]
קרא עודמקסום יעילות בעונת החופשות ("עונת המלפפונים")
מקסום יעילות בעונת החופשות עונת המלפפונים בשיאה ואנו מרגישים שקשה לנו להגיע למקסום יעילות בעונת החופשות, החופש הגדול ותקופת החגים: חצי מהמדינה בחו"ל, והחצי השני בחופשה, מטפלים בילדים בימי החופש הגדול האחרונים. הרבה רשויות ומוסדות בחופשה, פגישות מתבטלות ונדחות בגלל החופשות. זה מתסכל, אנחנו מרגישים שדברים פשוט לא זזים, […]
קרא עודכיצד מצליחים לעמוד באתגר של גיוס עובדים טובים?
כיצד מצליחים לעמוד באתגר של גיוס עובדים טובים? פעמים רבות אני שומעת מנהלי חברות בענף הנדל"ן מתלוננים על הקושי בגיוס עובדים טובים, מקצועיים, בעלי ניסיון, ועוד יותר – על הקושי לשמר אותם. באופן מפתיע, יש קשר בין האתגר של גיוס עובדים, בתחום משאבי אנוש, לבין תחום השיווק. איך זה קשור? איך […]
קרא עודהדרכים להתמודדות עם חוסר הוודאות בענף הנדל"ן
הדרכים להתמודדות עם חוסר הוודאות בענף הנדל"ן בראיון זה אני מתייחסת לכלים להתמודדות עם חוסר הוודאות הגבוה המאפיין את ענף הנדל"ן, במיוחד בתחום ההתחדשות העירונית. היזם חווה חוסר וודאות הן מבחינת היתכנות הפרויקט, הכדאיות הכלכלית והרווחיות שלו, והן מבחינת לוח הזמנים בו הדברים יתקדמו. זו מציאות שקשה לתפקד ולתכנן בתוכה […]
קרא עודרוצים לצמוח ולהגדיל רווח? תתחילו למדוד! שימוש במדדי ביצוע KPIs
רוצים לצמוח ולהגדיל רווח? תתחילו למדוד! על השימוש במדדי ביצוע, KPIs המציאות העסקית בענף הנדל"ן דינמית וחוסר הוודאות גבוה. לכן חברות בענף הנדל"ן חייבות להיות מאוד ממוקדות, להשתמש במדדי ביצוע למדידת העמידה שלהן ביעדים ובהשגתם, כדי להשיג צמיחה ושיפור ברווחיות. איך מודדים מדדי ביצוע – KPIs? איך מיישמים את השימוש במדדים ומטמיעים […]
קרא עודאיך מנצלים את תקופת החגים לשיפור השיווק
איך מנצלים את תקופת החגים לשיפור השיווק? מה עושים עם דחיינות "אחרי החגים"??? קבלו טיפים איך לנצל את תקופת החגים לשיפור השיווק. בעוד שבוע מתחיל החג, ואנחנו כבר שומעים: * אחרי החגים נחליט, * אחרי החגים נדבר * אחרי החגים נשלם… הלקוחות בחופשה, העובדים בחופשה. זה פוגע לנו בעסקים, במכירות […]
קרא עודהתמודדות חברות עם חוסר וודאות עסקית בענף הנדל"ן
התמודדות חברות עם חוסר וודאות עסקית בענף הנדל"ן חוסר הוודאות בתחום התחדשות העירונית הולך וגדל. זה משפיע על כולם: יזמים, קבלנים, וגם על כל מי שעובד איתם על הפרויקטים: משרדי אדריכלים, חברות הנדסה, עורכי הדין, יועצים, חברות פיקוח בניה ועוד. המגזין יצא במיוחד לרגל ועידת התחדשות עירונית 2019 שהתקיימה ביוני 2019. >>לחץ כאן […]
קרא עודריאיון בתוכנית סודות הנדל"ן – שיווק לפלח השוק העליון, יוני 2019
ריאיון בתוכנית סודות הנדל"ן – שיווק לפלח השוק העליון, יוני 2019 מגיע הרגע הנהדר בחייה של חברה שבו מנהליה אומרים: או קיי, החברה שלנו עובדת, משווקת, המותג שלנו מוכר ואנחנו מרוויחים. עכשיו הגיע הרגע לעשות את הצעד הבא – להגיע ללקוחות הפרימיום, לפסגת הענף. הנושא החם, High End Marketing – השיווק […]
קרא עודכתבה במוסף דה מרקר – High End Marketing, לצמוח מעוד חברה בענף הנדל"ן למותג מוביל
כתבה במוסף דה מרקר – High End Marketing, לצמוח מעוד חברה בענף הנדל"ן למותג מוביל להגשים את האתגר הבא שלכם – להיות מותג מוביל! יש רגע בחייה של חברה שבו אתם מבינים שהגיע הזמן לאתגר הבא, לעשות את הצעד השיווקי הבא, לכבוש את פסגת הענף, להיות בין המובילים ולחדור לפלח […]
קרא עודראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – כללים לשיווק נכון ולניהול תזרים אפקטיבי של משרדי אדריכלים וחברות ייעוץ בענף הנדל"ן, אפריל 2019
ראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – כללים לשיווק נכון ולניהול תזרים אפקטיבי של משרדי אדריכלים וחברות ייעוץ בענף הנדל"ן ענף הנדל"ן מכיל הרבה חברות בניה, קבלנים ויזמים, אך לצידם, בכל פרויקט מעורבים גם חברות הנותנות להם מגוון שירותים רחב: משרדי אדריכלים, עורכי דין, שמאים, חברות פיקוח וניהול פרויקטים, חברות ייעוץ – […]
קרא עודראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – כללים לאסטרטגיה שיווקית של חברות נדל"ן, מרץ 2019
ראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – כללים לאסטרטגיה שיווקית של חברות נדל"ן, מרץ 2019 ראיון זה מציג את הכללים החשובים ביותר לתכנון אסטרטגיה שיווקית של חברות נדל"ן, אותם כדאי ליישם. ענף הנדל"ן דינמי מאד ועתיר שינויים תכופים. תנאים אלו מאתגרים חברות בענף שלנו בהתאמת הפעילות השיווקית שלהן לכל השינויים האלו. בתוך […]
קרא עודראיון במוסף "נשים מעוררות השראה", מוסף יום האשה הבינ"ל, ידיעות אחרונות
ראיון במוסף "נשים מעוררות השראה" מוסף יום האשה הבינ"ל, ידיעות אחרונות בראיון זה אני מסבירה על תהליך ייעוץ ארגוני לחברות נדל"ן, כיצד אני מלווה חברות בהתמודדות עם צמיחה מהירה, יוצרת התאמה במבנה הארגוני שלה, בהגדרות תפקידים, נהלים, מדדים, בקרות ועוד. בחלק אחר בראיון אני מספרת עוד קצת על עצמי, איך […]
קרא עודכתבה במגזין נדל"ן דה מרקר – ייעוץ ארגוני ושיווקי לחברות נדל"ן
כתבה במגזין נדל"ן דה מרקר – ייעוץ ארגוני לחברות נדל"ן, וייעוץ שיווקי לחברות נדל"ן בכתבה זו התיחסתי לייעוץ שיווקי לחברות נדל"ן לטובת שיפור תוצאותיהן העסקיות, וסקרתי ייעוץ ארגוני לחברות נדל"ן אותן ליוויתי, אשר איפשר להן להמשיך לצמוח. כתבה מיוחדת זה נעשתה במסגרת פרויקט מיוחד של מוסף דה מרקר נדל"ן בנושא […]
קרא עודראיון בתוכנית "פרלמנט הנדל"ן" בנושאי צמיחה עסקית ופיתוח עסקי של חברות בענף הנדל"ן
ראיון בתוכנית רדיו "פרלמנט הנדל"ן" ראיון שלי בנושאי ייעוץ ופיתוח עסקי בענף הנדל"ן, כיצד יוצרים צמיחה עסקית ומגדילים את הרווח. התיחסתי לכלים ליצירת שיטת ניהול נכונה בחברה, לשליטה בעבודה ולניהול נכון של הצוות, ולצורך להספיק הכל ולנהל זמן. הסברתי על הדרך השיווקית שחברות בענף יכולות לעשות כדי ליצור קפיצת מדרגה […]
קרא עודמאמר "יצירתיות כמנוע לצמיחה עסקית של חברות בענף הנדל"ן" מוסף דה מרקר, ינואר 2019
מאמר במוסף דה מרקר: "יצירתיות כמנוע לצמיחה עסקית של חברות בענף הנדל"ן", ינואר 2019 האם אפשר להשתמש ביצירתיות כמנוע צמיחה גם לחברות בענף הנדל"ן? איך מעודדים את העובדים להשתמש ביצירתיות? כיצד יצירתיות יכולה להעניק לחברות בענף הנדל"ן יתרון תחרותי? על כל אלו ועוד – במאמר הזה. תוכן המאמר: למה לחברות […]
קרא עודראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – חשיבה יצירתית כמנוף לפיתוח עסקי
ראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – חשיבה יצירתית כמנוף לפיתוח עסקי, ינואר 2019 כמומחית לייעוץ שיווקי לחברות נדל"ן, נשאלתי בראיון זה כיצד חברות בענף הנדל"ן יכולות להשתמש ביצירתיות כמנוע לצמיחה עסקית. איך כדאי לעודד יצירתיות בקרב העובדים? איך מכוונים את היצירתיות כך שתניב תוצאות עסקיות? דוגמאות ליצירתיות כמנוף לצמיחה עסקית ולפיתוח […]
קרא עודהטיפים שאתם צריכים להסכמי הזמנת העבודה שלכם!
הטיפים שאתם צריכים להסכמי הזמנת העבודה שלכם! אם אתם מנהלים משרד אדריכלים, שמאים, מהנדסים, פיקוח בניה, יועצים, עיצוב פנים ועוד – תמצאו כאן טיפים חשובים לכם! בענף הנדל"ן, שלא כמו בענפים אחרים, כדי שפרויקט בניה יקרום עור וגידים, נדרש שיתוף פעולה ועבודה משותפת של עשרות גורמים ובעלי מקצוע. העבודה המשותפת […]
קרא עודראיון באולפן השקוף, ועידת הנדל"ן, אילת 2018 – שיווק בענף הנדל"ן לקראת שנת 2019
מה המיוחד בשיווק שצריכות לעשות חברות בענף הנדל"ן? איך חברות בענף הנדל"ן יכולות לעשות את קפיצת המדרגה הבאה בצמיחה שלהן? מה כדאי לחברות ייזום נדל"ן צעירות לעשות ארגונית כדי לאפשר לחברה להמשיך לצמוח? על כל אלו ועוד בראיון באולפן השקוף שהתקיים בעידת הנדל"ן, דצמבר 2018. תוכן הריאיון: טליה, מניסיונך, […]
קרא עודמאמר בדה מרקר: "ייעוץ עסקי מומחה לחברות בענף הנדל"ן – טוב שיש כזו!", דצמבר 2018, מוסף נדל"ן
מאמר בדה מרקר: "ייעוץ עסקי מומחה לחברות בענף הנדל"ן – טוב שיש כזו!", דצמבר 2018, מוסף נדל"ן ראיון עם טליה שפירא, יועצת עסקית לחברות בענף הנדל"ן, על למה בעצם צריך יועץ עסקי מומחה לתחום? מה אפיק השיווק הכי יעיל לחברות בענף? ואיך מתמודדים פיננסית עם פרויקט שנדחה ונדחה? תוכן […]
קרא עודראיון בתוכנית סודות הנדל"ן – ייעוץ עסקי מומחה לחברות בענף התכנון והבניה
למה חברות בענף התכנון והבניה צריכות יועץ עסקי שמומחה לענף? מה המיוחד בענף התכנון והבניה בתחומי השיווק? האסטרטגיה הפיננסית? על כל אלו ועוד – בריאיון עם טליה שפירא לתוכנית סודות הנדל"ן ששודרה ב- 11/11/18 תוכן הריאיון: יעוץ עסקי הוא מפתח להצלחה בכל תחום, מדוע באמת צריך יועץ עסקי […]
קרא עודהמלצה חמה במגזין דה מרקר על טליה שפירא, ייעוץ עסקי ליזמי נדל"ן, אוקטובר 2018
המלצה חמה במגזין דה-מרקר על טליה שפירא, ייעוץ עסקי ליזמי נדל"ן, אוקטובר 2018 תוכן ההמלצה: טליה שפירא מומחית מיוחדת בייעוץ לחברות נדל"ן, היא מלווה זה מספר שנים יזמים, משרדי אדריכלים, קבלנים, עו"ד נדל"ן, חברות הנדסה ופיקוח ועוד. כחלק מהייעוץ, טליה מלווה יזמים בבניית תהליכים ארגוניים, מדדים, בקרות וניהול זמן, המאפשרים […]
קרא עודמאמר ב'דה מרקר': שיווק לפלח השוק העליון, מגזין 100 המשפיעים החדשים ,ספטמבר 2018
מאמר ב'דה מרקר': שיווק לפלח השוק העליון, מגזין 100 המשפיעים החדשים, ספטמבר 2018
קרא עודשיווק לפלח השוק העליון – אסטרטגית שיווק יוקרה High end marketing – חלק ב' – דעו מי אתם ומהי החברה שלכם
שיווק לפלח השוק העליון – אסטרטגית שיווק יוקרה High end marketing – חלק ב' – דעו מי אתם ומהי החברה שלכם מיצוב יוקרה אינו השוואתי ואינו יחסי. ככל שיהיה למותג של החברה שלכם יותר מיצוב ובידול ייחודיים, מובהקים, עם אמירה ייחודית גבוהה יותר, כך הלקוחות יוכלו לכבד את המותג היוקרתי […]
קרא עודשיווק לפלח השוק העליון – אסטרטגית שיווק יוקרה High end marketing – חלק א' – צורכי לקוחות היוקרה
שיווק לפלח השוק העליון – אסטרטגית שיווק יוקרה High end marketing – חלק א' – צורכי לקוחות היוקרה הרבה חברות מגיעות לנקודה בצמיחתן שבה מנהלי החברה פונים אלי בשאלה: איך משדרגים את קהל המטרה של החברה, איך מגיעים אל קהל לקוחות "גבוה" יותר, הלקוחות בפלח השוק היוקרתי של החברה? בד"כ חברות […]
קרא עוד"אבל ההוא נותן בפחות" – איך לא לרדת במחיר ולסגור עסקה! – חלק ג': 12+1 כללים להובלת שיחת מכירה מנצחת
"אבל ההוא נותן בפחות" – איך לא לרדת במחיר ולסגור עסקה! – חלק ג': 12+1 כללים להובלת שיחת מכירה מנצחת השקעתם בשיווק, בפרסום, בקמפיינים ואפילו בדיוור, והלקוחות מגיעים אל החברה שלכם. במהלך שיחת המכירה אתם מגלים הרבה פעמים שהלקוחות מחפשים מחיר זול ובאים אליכם בטענה "אבל ההוא נותן בפחות!". קבלו […]
קרא עוד"אבל ההוא נותן בפחות" – איך לא לרדת במחיר ולסגור עסקה! – חלק ב': השיחה על התועלת (Value)
"אבל ההוא נותן בפחות" – איך לא לרדת במחיר ולסגור עסקה! – חלק ב': השיחה על התועלת (Value) באיזה שהוא שלב בתהליך המכירה, לפעמים אתם נתקלים בלקוח שמתריס בפניכם "אבל ההוא נותן בפחות!", ואתם מרגישים שאתם נאלצים להיכנע ללחץ הזה ו…מורידים במחיר. הלקוח מגיע אליכם לחברה: מצלצל, קובע פגישה, דופק בדלת […]
קרא עוד"אבל ההוא נותן בפחות" – איך לא לרדת במחיר ולסגור עסקה! – חלק א': למה לא כדאי להוריד במחיר
"אבל ההוא נותן בפחות" – איך לא לרדת במחיר ולסגור עסקה! – חלק א': למה לא כדאי להוריד במחיר הרבה מנהלי חברות ומנהלי מכירות מעלים בפני את השאלה: הלקוחות מחפשים רק מחיר זול ובאים אלי בטענה "אבל ההוא נותן בפחות!", אז אם גם אתם נתקלים בשאלה המעצבנת הזו – זה […]
קרא עודכשאומרים למנהל "תשחרר" – איך עושים את זה?
כשאומרים למנהל "תשחרר" – איך עושים את זה? הרבה פעמים אני שומעת שאומרים למנהלים "תשחרר" והם לא מעיזים: יש להם צוות ועובדים תחתיהם, לכל אחד יש משימות ותחומי אחריות, ובכל זאת המנהל לא ממש משחרר להם את העבודה אלא עובד ממש לצידם. העובדים אמורים להוריד עומס מהמנהל שלהם כך שהוא […]
קרא עודייעוץ וליווי עסקי לחברות בנדל"ן, בתכנון ובבניה
ייעוץ וליווי עסקי לחברות בנדל"ן, בתכנון ובבניה לא כל המנהלים טובים בהכל, אבל כולם יכולים לקבל כלים במהלך השנים האחרונות ייעצתי וליוויתי מנהלי חברות ועסקים רבים בענף הנדל"ן, התכנון והבניה: יזמי בניה, חברות ניהול ופיקוח בניה, קבלני שלד וקבלני גמר, אדריכלי תכנון עירוני, אדריכלי בניה פרטית, אדריכלים המומחים בבניה רוויה […]
קרא עודכללים לניהול מו"מ – חלק ג', סיכום המו"מ וסגירת העסקה
כללים לניהול מו"מ – חלק ג', סיכום המו"מ וסגירת העסקה
קרא עודאתם הולכים לכנס? כך תמקסמו את התוצאות שלכם מההשתתפות בכנס
אתם הולכים לכנס? כך תמקסמו את התוצאות שלכם מההשתתפות בכנס. אז מצאתם כנס שמעניין אתכם וקשור לתחום הפעילות שלכם. פיניתם את הזמן ביומן: חצי יום, יום ואולי אפילו כנס של כמה ימים. הזמן שלנו יקר, ולכן כדאי שתמקסמו את התוצאות של ההשקעה הזו! קבלו את כללי הזהב למקסום התוצאות שתפיקו מהשתתפותכם […]
קרא עודכללים לניהול מו"מ, חלק ב' – ניהול המו"מ עצמו
כללים לניהול מו"מ – חלק ב', ניהול המו"מ עצמו כולנו מנהלים באופן שוטף מו"מ בתחומים רבים ועם אנשים רבים. אנחנו מנהלים מו"מ עם ספקים ועם לקוחות על עסקאות, עם שותפים לעבודה על חלוקת העבודה, עם עובדים על איכות העבודה ולוחות זמנים, ואפילו עם ילדינו על גבולות ומשמעת. לכן חשוב לנו […]
קרא עודכללים לניהול מו"מ, חלק א' – הערכות לקראת מו"מ
כללים לניהול מו"מ, חלק א' – הערכות לקראת מו"מ במו"מ יתרחשו המון מהלכים ותהליכים לא צפויים, ועליכם יהיה להגיב נכון בזמן אמת. לכן, ככל שתתכוננו לקראתו טוב יותר, כך תוכלו להגיב נכון ולנצל כל מהלך לטובתכם. אנחנו מנהלים מו"מ גלוי וסמוי בנקודות זמן רבות, ומול אנשים רבים בחיינו, הרבה יותר […]
קרא עוד10 הטעויות הנפוצות ביותר בניהול מו"מ
10 הטעויות הנפוצות ביותר בניהול מו"מ אחד המצבים שמאפשר לכם לקדם את העסק שלכם הוא מו"מ. זו נקודת זמן ממוקדת שבה נקבעת תוצאתה של עסקה. לפעמים, זו תהיה עסקה עם לקוח אחד, לפעמים, עסקה חשובה יותר, אולי אפילו גיוס משקיע, שותף, פיתוח פעילות חדשה ועוד. לכן לכל מנהל עסק חשוב לשלוט […]
קרא עודעונת החגים בעיצומה – כדאי לנצל אותה!
עונת החגים בעיצומה – כדאי לנצל אותה! חגי תשרי מתמשכים כמעט על פני חודש עבודה, ולמעשה "מכרסמים" לנו בימי העבודה האפקטיביים: לקוחות דוחים פעילות, דוחים קבלת החלטת קניה, דוחים "סגירת" עסקה לאחרי החגים. אלא שאת העסק שלנו זה לא מעניין: יש לשלם משכורות, שכירות, שיווק ועוד, כל ההוצאות הקבועות נמשכות […]
קרא עודמומחיות בליווי עסקי של מומחים? יש דבר כזה!
מומחיות בליווי עסקי של מומחים? יש דבר כזה! מומחים הם אנשי מקצוע שהשקיעו המון זמן ומשאבים כדי ללמוד את המקצוע שלהם, ואז, לאחר שנים רבות שבהן התמחו, הם סוף סוף פותחים את העסק שלהם עליו חלמו: מרפאה, משרד עו"ד, משרד אדריכלים, מפעל ייצור טכנולוגי ועוד. אלא שאז הם מגלים שהם […]
קרא עודהחגים מביאים להאטה עסקית? זה הזמן לנטוורקינג!
החגים מביאים להאטה עסקית? זה הזמן לנטוורקינג! הרבה מנהלים אומרים לי: החגים פוגעים לי בעסקים, כולם עסוקים בהכנות לחג, בבילוי עם המשפחה ובפגישות עם חברים, אין טעם להשקיע עכשיו בעסקים. אז במקום שהחגים יהיו עונת שפל עסקית, נצלו את המפגשים הלא פרומליים שהחגים מזמנים לנו לביצוע פעילות אינטנסיבית של נטוורקינג […]
קרא עודמפחד מהלוואות? חשוב שנית. 10 טיפים לניהול נכון של האשראי העסקי שלך
מפחד מהלוואות? חשוב שנית. 10 טיפים לניהול נכון של האשראי העסקי שלך. "לא רוצה לקחת הלוואות, לא מוכן להיות חייב לאף אחד, לא רוצה את הבנק על הראש שלי" – אלו משפטים שאני שומעת מהרבה מנהלי עסקים. אבל, לפני שדוחים על הסף את האפשרות לקחת אשראי, כדאי להפעיל שיקול עסקי […]
קרא עודלהגדלת המכירות – דע את הלקוח שלך!
להגדלת המכירות – דע את הלקוח שלך! אם אתה רוצה להגדיל את המכירות שלך, אז כדאי שתכיר את הלקוחות שלך: סגמנטציה נכונה תאפשר לך לפתח תמהיל שיווקי נכון שיענה לצרכים ולרצונות שלהם וימקסם את המכירות והרווחיות של העסק שלך. אז איך זה עובד? הגדלת המכירות והרווחיות: כאשר מאפייני סגמנט הלקוחות […]
קרא עודרוצה לשפר את תוצאות הפעילות העסקית שלך? תתחיל למדוד!
רוצה לשפר את תוצאות הפעילות העסקית שלך? תתחיל למדוד! הרבה עסקים רוצים לשפר ביצועים אך לא יודעים איך ליישם את זה, איך להתחיל. אחד הכלים הטובים להשגת שיפור בפעילות העסקית הוא המדידה – מה שלא מודדים לא ניתן לשפר. אז הכירו את ה- KPIs (Key Performance Indicators) – מדדי ביצוע. […]
קרא עודאתה שונא גביה? כך תגבה תשלום בקלות מהלקוחות שלך
אתה שונא גביה? כך תגבה תשלום בקלות מהלקוחות שלך להרבה מנהלי עסקים קשה לגבות תשלום מהלקוח שלהם. זה נכון במיוחד בעסקים אשר מספקים שירות ללקוח, שבו "זמן האספקה" ללקוח הוא יותר עמום ולא ברור, או שאף נעשה בשלבים, לדוגמא: קבלן שיפוצים, תוכנית טיפול אצל רופא שיניים, שירותי גרפיקה ועוד. יש […]
קרא עודאיך מציעים ללקוח מוצר ושירות שהוא לא יכול לסרב לו?
איך מציעים ללקוח מוצר ושירות שהוא לא יכול לסרב לו? לכל עסק מוצרים ושירותים שעונים לצורך מסויים של הלקוח. לדוגמא: דלק – נותן מענה לצורך באנרגיה, רופא – נותן מענה לצורך בריפוי ובריאות, שוקולד – נותן מענה לצורך בפינוק מתוק ועוד. אז איך אתה משכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי […]
קרא עודאין לך אף פעם זמן? הגיע הזמן לנהל את הזמן שלך נכון
אין לו אף פעם זמן? הגיע הזמן לנהל את הזמן שלך נכון כמנהל עסק, אתה הקפטן של הספינה – החברה שלך. אתה חייב להיות זה שמחזיק בהגה, מנהל את העסק שלך ומכוון את דרכו, ולא זה שחותר במשוטים יחד עם החובלים. הרבה פעמים אני פוגשת מנהלי חברות שאומרים לי שהבעיה […]
קרא עודרוצה שאתר האינטרנט שלך יקדם לך שיווק ומכירות? כמה צעדים שיעזרו לך
רוצה שאתר האינטרנט שלך יקדם לך שיווק ומכירות? כמה צעדים שיעזרו לך אתר האינטרנט יכול להיות חלון ראווה פאסיבי שמעביר ללקוח מידע בלבד, או לחליפין – יכול לשמש ככלי מכירתי ממדרגה ראשונה בידיך. כדי להפוך את אתר האינטרנט לכלי מכירתי, להלן כמה צעדים שכדאי ליישם: הוסף באתר לינק לטופס הרשמה […]
קרא עוד…לקוחות, ספקים, צוות, שיתופי פעולה, ייצור, תזרים… קשה לך להנהיג את החברה שלך? – אתה חייב ניהול תלת מימדי
…לקוחות, ספקים, שיווק ומכירות, צוות, שיתופי פעולה, ייצור, תזרים… קשה לך להנהיג את החברה שלך? – אתה חייב ניהול תלת מימדי אם אתה מנהל את הצוות שלך אבל קשה לך לנהל שיווק ומכירות, או שאתה מנהל מצויין את תהליכי המכירה, מוביל ביד רמה את המו"מ ואת הקשר עם הספקים שלך […]
קרא עודמיתוג, מיתוג, מיתוג – למה זה חשוב לך?
מיתוג, מיתוג, מיתוג – למה זה חשוב לך? מיתוג טוב מעביר ללקוח במגוון אמצעים, מילוליים, לא מילוליים ורגשיים, את המסר שאתה רוצה להעביר אליו: מהם המוצרים והשירותים שלך, מי קהל המטרה שאתה מכוון אליו, מה התועלות ללקוח, מה היתרון שלך על פני המתחרים ועוד. המיתוג מעניק לך יתרונות כלכליים ותחרותיים […]
קרא עודהחברה שלך מספקת שירות ללקוחותיך? כדאי שתרחיב את התמהיל השיווקי שלך!
החברה שלך מספקת שירות ללקוחותיך? כדאי שתרחיב את התמהיל השיווקי שלך! בחברה המספקת שירותים, התפישה השיווקית מורכבת יותר בהשוואה לחברה המספקת מוצרים. אם אתה מספק ללקוחותיך שירותים כגון ביטוח, ייעוץ, תיקונים, תמיכה, תוכנה ועוד, חשוב שתוסיף עוד שלושה אלמנטים בעת תכנון התהליכים בחברה ובמהלך בנית האסטרטגיה השיווקית שלך: האנשים המספקים […]
קרא עודאתה רוצה יתרון תחרותי בשוק? צור את הבידול בעזרת ערכים מוספים שתיתן ללקוחות שלך.
אתה רוצה יתרון תחרותי בשוק? צור את הבידול בעזרת ערכים מוספים שתיתן ללקוחות שלך.
קרא עוד