…לקוחות, ספקים, שיווק ומכירות, צוות, שיתופי פעולה, ייצור, תזרים… קשה לך להנהיג את החברה שלך? – אתה חייב ניהול תלת מימדי
אם אתה מנהל את הצוות שלך אבל קשה לך לנהל שיווק ומכירות, או שאתה מנהל מצויין את תהליכי המכירה, מוביל ביד רמה את המו"מ ואת הקשר עם הספקים שלך אבל אתה לא מצליח לנהל את הצוות שלך…. זה הזמן לעבור לניהול תלת מימדי.
מנהלים רבים מתמקדים במימד אחד של ניהול העסק או הצוות שלהם, ומאבדים את השליטה בתחומים אחרים. אבל כאשר מנהל נדרש להניע את החברה שלו לעבר השגת יעדיה וגם לענות לצרכי הלקוחות, עליו להפעיל מנהיגות מערכתית בעלת שלושה מימדים:
- מימד אנכי: כלפי מטה – הובלת צוות העובדים, כלפי מעלה – יכולת להשפיע על סדר היום ועל קבלת ההחלטות של המנהלים, ההנהלה, השותפים וכו'.
- מימד אופקי: ניהול רוחבי אפקטיבי מול ממשקים, עמיתים, מקבילים, קשר אפקטיבי עם השותף לעסק, ניהול מספר צוותים מקבילים, וכו'.
- מימד עומק: יכולת לנהל פעילות מול שותפים עסקיים, ספקים ולקוחות, זהו המימד ש"יוצא" מגבולות הארגון.
כדי שמנהל עסק יוכל לגרום לחברה שלו לנוע לכיוון הגשמת יעדיה, לכוון את כל הפעילות העסקית של הארגון לעבר הגשמת רצונות הלקוח, משאלותיו וצרכיו, החל ממהות המוצר, מחירו, אופי האספקה שלו, הפרסום שלו, ועד לתפעול העסק, הוא חייב לפתח יכולות מנהיגות בעלת ראיה מערכתית הפועלת בשלושת המימדים האלו.
אני פוגשת מנהלי עסקים רבים שממוקדים במימד ניהולי אחד: האחד מצטיין במענה לצרכי הלקוחות, בהובלת הרכש, מו"מ וקשר עם ספקים, אך לא מצליח לנהל את הצוות שלו ולהגדיר להם מטרות ברורות, יעדים, מדדים, תהליכים ובקרות. לעומת זאת, האחר מעולה בניהול הצוות שלו אך לא מניע מכירות, לא יוזם שיתופי פעולה ולא משמר את הלקוחות.
אם אתה מרגיש שאתה רוצה לשפר את המיומנות הניהולית שלך הינך מוזמן ליצור קשר. בתהליך האימון אנו נפתח את מגוון מיומנויות הניהול שלך למבנה תלת מימדי אשר יאפשר לך להנהיג את העסק שלך ולהובילו לצמיחה ולשגשוג ארוך טווח.